CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

ponedeljek, 12. maj 2008

Osamljenost-čestitka














No, pa imamo še enga lepega Slovenca več. Koga? Tjašinga malega bratca Jakoba. Tak je luškan!!! iiiiiii <3.Tko, da Tjaša moja še enkrat vse čestitke pa to pokaž jakobu takrat, ko bo znal brat: JAKOB VSE NAJ, NAJ :D.
Dans sem mal razmišlala o tem, kdo vse ima v našem razredu brata al pa sestro.Hm... in sem prišla na ugotovitev, da smo sam me z doris edinke. Čeprov ni za videt na meni, ampak si js zeeeelllloo želim eno takšno malo stvarco. Zakaj? Včasih, ko sem sama doma, pa nimam kej za delat, sem fuull sama...nekdo mi je prevzel še edino frendico, ko sem jo mela v okolici brežic, zdej mi preostanejo sam moje dve lubice... moje zlate ribice. Včeraj sploh ne vem kaj mi je blo. Ko sem božala mojo novo muco Ajšo, sem kr dobila solzne oči in čeprov sem to hotla skrivat, mi ni šlo kaj preveč dobro, saj je moja mami to takoj ugotovila in me vprašala, kaj mi je... le kaj sem rekla... da ne vem.. res, enostavno nisem vedla, kaj mi je bilo. in še ni bilo konec... ko sem še šla tuširat sem jokala kot dež... občutek imam da sem odkar imata oba moja starša partnerje(to bolj leti na mojo mamo, kot ateta), da sem zapostavljena. Kot, da me sploh več ni tle... ja.. to je to. Vsi si mislijo: Sej je že dost velka, lahko se znajde sama, njej ni noben problem če je en dan sama doma. Pa sem res že dovolj zrela? Pa se lahko, pr teh letih sama znajdem.... Naslednje leto grem v Ljubljano... eni bi rekli:ti srečka!!! Pa sem res? Daleč od mojega doma bom, daleč od svojega stanovanja, daleč od mojih najboljših prijateljev, daleč od znancev. Bom prenesla?? Upam, čeprov bom pršla direkt v pekel... eni že vejo zakaj to pišem. No ja.. upam da bom vse prenesla...
Lepo se imejte in vedite da vas imam rada!
vaša(včasih)osamljena Lea

8 komentarji:

Inna pravi ...

boga lea

°°leya°° pravi ...

kr norčuj se ja...

...HeŁeNa... pravi ...

leja ka pa js sej te kličemo da prideš vn pa nočeš??

kera je pa tvoja najbolša prjatlca k je šla??pa nisi sam ti edinka sm tut js sam je drgač ka je pr men vedno negdo doma??če me kdar kol rabiš me poklič pa prit kaj vn!!!plisssssss!!!

pa tjaša čestitam kr si dubila bratca!!
pa leja mi je res hudo!!pa NE jokat

POKLIČ ME AL SE PA Z MANO POMINI!!!

°°leya°° pravi ...

ja pa kdo je pa o teb govoru? pa nimam napisan najboljša frendica, pa pisala sem (beri boj natančno) v našem razredu....
pa +tega se moje ime piše brez j-ja.. in to mene ful moti

Inna pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Inna pravi ...

lea se jst se sploh ne norčujem iz tebe sam se mi res zdiš boga ko sem to prebrala

°°leya°° pravi ...

ja.... :( sorry

...HeŁeNa... pravi ...

sorry LEA bla sem mal začudena zarad te objave SORRY