CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

četrtek, 15. maj 2008

Ko se ti življenje obrača na glavo


















Oprostite, da takšne tle pišem, ampak res nimam nobenega, da bi se mu izpovedala...
Sej, vsi mi govorijo: lej, lea, maš mene.. ampak kaj mi to pomaga, če ni popoldne nobenega ob meni!!!!!
Danes, se mi je spet popoldne začelo zeloo lepo... Tak sem bla vesela, da bom po enem mescu končno spet atija vidla.. pa se mi bo to uresničlo?? neeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zarad moje preljube matere, ki se sploh ne obnaša, kot da bi bla moja mama zadne cajte, atija še najmajn 2 tedna ne bom vidla. Avstrija, Avstrija!! BODI PREKLETA!!!!!!!!! BODI PREKLETA TISTA OSEBA, ZARAD KATERE JE MOJA MAMA TAK ZNORELA!!!!!!!! Sej razumem, zalublena je.. ampak hei!!! malo se umiri!!!!! tle je tut tvoja 14-letna hči, ki te sedaj potrebuje najbolj v svojem življenju!!! Pol mi pa reče: js sem se tebi prilagajala 14 let.... mojih 14 let, ki sem jih preživela srečno..sama z mojo mamo. Briga jo, da pišemo fisko, briga jo za vse!!! sam, da je čim bolj prilagojena unim gor!!! Js pa... kot, da sploh ne obstajam.. kot, da me ni... Zakaj ne morem bit tista oseba, ko sem v šoli... vesela, nasmejana, za vsako zafrkancijo... zakaj ne morem bit taka tut doma??? Zakaj je moje popoldne vsak dan nočna mora?? Sploh ne vem, če ,me ma še kdo v resnici rad... Js res ne vem, kaj nej naredim.. včasih se mi več sploh ne da živet.. tak, ko sem že enkrat napisala: zgublam familijo, frende.. zgublam torej vse po vrsti!!! Se mi sploh še splača živet??

8 komentarji:

Anonimni pravi ...

lea ne pozabit..RADA TE MAM!!<3
pa pogrešala te bom ko te vč ne bo v brežch:(:(

°°leya°° pravi ...

ja, js tut tebe
rtmf <3

...HeŁeNa... pravi ...

lea ka boš pršla kaj čez vikend v brešce drugo leto?? pa taku ko je doris rekla rada tee mam!!

°°leya°° pravi ...

ja upam da bom :D
js tut tebe helena

Sara pravi ...

lea vedi da če boš nucala pomoč ti bom zmeri stala ob strani in na mene se lahko zaneseš!! zapomn si to!

rtm*** <3

°°leya°° pravi ...

hvala sara! na tebe pa doris lahko vedno računam.. to že vem
hvala, rtm <3

...HeŁeNa... pravi ...

lea ka na mene pa ne moreš računat??? :(

°°leya°° pravi ...

no ja....
govorim nasploh