CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sreda, 21. maj 2008

Eurosong









Heloou!!
Včeri, kot že veste je bil Eurosong, in naša Rebeka pač je ostala brez finala, kar mi je fuuull škoda, ker je mela zlo dober nastop in pela je tut zeeellloo dobro!
Meni je bil od vseh morem priznat najboljši Dima Bilan s pesmijo Belive pa tista dva Azerbajdjanca.. Najhujš od vseh, pa mi je bil tist puran!! Ludi moji, kam gre ta svet.. aja, pa tut tist Leto svet ni bil slab...
Odspodi, pa vam prilagam posnetek včerišnjega odličnega Rebekinga nastopa, ki pa žal ni bil preveč dober za finale, ter besedilo pesmi


Sama na tleh, zadnja solza zate v očeh
Brišem sledi ki jih pustil je poraz
ti brez besed, v trenutku si zrušil moj svet
Zdaj zbiram vse sence ljubezni da vržem ti jih v obraz

Hey, hey, hey...

Vrag naj vzame vse kar je med nama
Tvoje slike mečem zdaj na tla
Vrag naj vzame zdaj naprej grem sama
Trgam vse spomine da se čimprej konča

Ne dovolim da še kdaj me pogledaš v oči
Zdaj več v meni ničesar zate ni
Tujec si mi, ki na ulici ga ne spoznam
Ko vidim te grem mimo tebe, glavo obrnem v drugo stran

Hey, hey, hey...

Vrag naj vzame vse kar je med nama
Tvoje slike mečem zdaj na tla
Vrag naj vzame zdaj naprej grem sama
Trgam vse spomine da se čimprej konča

Vrag naj vzame vse kar je med nama
Zate solze vem da so zaman
Zdaj med nama je samo še drama
Ki ne bo vrnila ukradenih mi sanj
(Ukradenih mi sanj) Sanj

Zlomil si me priznam
A grem naprej
Sama v vsak nov dan
Močnejša sem kot prej

Vrag naj vzame vse kar je med nama
Tvoje slike mečem zdaj na tla
Vrag naj vzame zdaj naprej grem sama
Trgam vse spomine da se čimprej konča

Vrag naj vzame vse kar je med nama
Zate solze vem da so zaman
Zdaj med nama je samo še drama
Ki ne bo vrnila ukradenih mi sanj

3 komentarji:

...HeŁeNa... pravi ...

ja res je dobr pela sam ne vem kr ene države so šle naprej. npr. šplska, pa mogoč še gdo. men je blo najbol všeč:
slovenija,grečija in tut navijam za njo, rusija pa bosna&hercegovina so mi je bla sam fora. moj favorit za zdej je pa grčija!!!!

°°leya°° pravi ...

men sta azerbajdzanca najboljša.. DANS PA NAVIJAMO ZA MAKEDONIJO!!

...HeŁeNa... pravi ...

men je bla tut v 2 polfinalu dobra makedonija!!! nasplih pa navijam za grčijo{100} pa mogoč nemčijo{50%}