CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sobota, 3. maj 2008

Big Brother


morem rečt da sem pred 14 dnevi po doollgem času gledala Trenje, ko so razpravlal o BB-ju in sem se odločla, da se še js mal razpišem o tem.
Izguba človeškega dostojanstva, kršenje človekovih pravic... hm.. a je BB res vse to?
Voditeljica je prav dobro rekla, da gre za osebno izbiro, da so se ljudje sami odločli v kaj se spuščajo. potem je bilo še nekaj komplikacij glede nalog..dragi moji.. povejte mi po resnici... a bi gledali Big Brother vseeno če ne bi bilo nalog? Urednica ene revije je celo rekla, da je gledanje oddaje poučno. Res ne vem kje je kaj blo poučnega do zdej.. Mogoče tisti prizor, kjer je Dejan zeksal liter vina, povrh tega pa ozmerjla Tjašo? Ko sem malo prebirala komentarje na netu, sem zasledila enega točno na to temo:
" Big Brotherju, starši namreč lahko svoje otroke naučijo, kaj je prav in kaj narobe"
em.. ok.. tega ne bomo komentirali. Oz. ja... ja, lahko.. rečemo jim lahko: poglej, to kar je Dejan naredu ni prav. pa se nas/jih bo kaj prijelo?
Otrokom se lahko reče: glej, ne moreš gledat BB-ja, ker enostavno ni dober, ker se notri preklinja, pije.. bla, bla, bla... Ok, ne sme gledat Big Brotherja lahko pa gleda Krvavi hostel al pa Noč čarovnic... ko si glave sekajo, ljudi zabadajo z vilcami v hrbet.. TO JE BOLJŠE KOT BIG BROTHER???? Absolutno ne.. V šoli ne morejo zeksat liter vina, medtem, ko na nižji stopnji, kjer otroci še vedno kopirajo vse kar vidijo, kopirajo eno sceno iz grozljivke al pa kriminalke. Se strinjate s tem al ne?

4 komentarji:

Tjaša* pravi ...

Lea..iskreno...Jst sploh nism skapirala ka si napisala pa ka si htela povedat s tem xD :D....ampak se strinjam s tabo..čeprav nwm v čem :D

°°leya°° pravi ...

eh.. preber še enkrat :D

Tjaša* pravi ...

v bistvu sem prebrala že 3x pa še vedno nwm zaka se gre xD...ma sei bo

...HeŁeNa... pravi ...

ja se strinjam s tabo