CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sreda, 16. januar 2008

zarote...

helooo!! najprej, kako ste kaj? no, jaz sem vse prej kot dobro. danes se mi zdi da se je svet obrnil proti meni. no pa gremo lepo po vrsti. 1.ura:SLJ...jee spet jr bla burja z nami... peli smo... ups. brali smo gazele, ki jih je napisal France Prešeren in morem rečt, da so bil ene kar romantične. 2.ura:GEO...em... ja, primož, karmen pa urška so mel predstavitve. kr fajn blo. 3.ura:ŠVZ... no, tukaj se pa začne pekel. vse je blo v najlepšem redu dokler nisem zaj***la dveh bogih servisov pr odbojki... pol mi je pa še reku, da je to tak, ko da neb znala abeceda.... če vam po pravic povem, sem ga skor ubila tam. pol je pa še men pa karmen reku, da bo dal 1 če ne bomo znale servisa... idiot na kvadrat. 4.ura:ZGO... najprej smo se pogovarjal mal, ker so se na naši šoli pojavile uši, in smo mal razpravlal o tem, pa spraševala je.. in še 5.ura: BIO... tam sem se pa tut menda... eh.... ker sem se neki nasmejala, mi je rekla nej se skuliram... mah.. nej gre vse nekam. počasi zgublam in družino in frende. sploh več ni nobenga mar za mene.. ko da me ni na tem svetu... eh... ampak, js pa še vedno ne vem, kje nej dobim masko micahela myersa..
zdei pa grem. rebelde tajm! rvm

0 komentarji: