CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

petek, 11. januar 2008

nov dan....


pa smo tam... spet vikend.. dans je blo čist bedno. 1.ura:KEM... dobro, da nismo šole zažgal... kaj če se bi res kj zgodil med unim eksperimentiranjem. 2.ura ŠVZ.. jeeeee odbojko smo špilale... morm rečt da mi je šlo dans še kr fajn, glede na preostale dni.. sam upam, da ne bomo mele gimnastike, kar resnično dvomim v to. 3.ura: ZGO... popravlala sem uno ka smo pisal v em... sredo ja, za tretjo oceno pa sem dubla 4.. jeejjj4.ura MAT.. spet smo 45min prenašal unga petelinca ka zgleda ko da bi dal roko v vtičnco, ka mislim, da to namerava tjaša nardit enkrat kmal. nismo dobil testov nazaj, ka i uvijek...5.ura pa je bla RU... neki smo se pominal glede tega kako se obnašaš do vrstnika, ki ga srečaš na cesti in je slabe vole... igral smo eno igrco na to temo in seveda kot vedno nismo uspel do konca prpelat ne da bi se janez smejal... no, pol sem že šla domov in ko sem pršla domov, sem ugotovila, da mi je zmankal kruha in sem mogla nazai v trgovino.. js reva... k mam tko daleč :S.. in to je blo to...

jutri pa gremo na lucijin rojsn dan pa gremo gledat čebelji film.. jeeee


rv, vaša leyica

0 komentarji: