CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

ponedeljek, 28. januar 2008

konc vikenda...

no, pa je konc vikenda.. kai smo dans počel? pa poglejmo:

1.ura:KEM... morem še kej dodat??
2.ura:FIZ... ja, blo je kr fajn. bli smo v tistem planetariju in sem končno ugotovila(ampak še vedno ne vem) kje nei bi na nabu ležal rak... hm...
3.ura:MAT.. petelinc je spet zakompliciru, ker so mel se mi zdi da 5.a? ne vem no, v glavnem lucijina sestra je tam, suplenco.. in je škofco skor iz svoje učilnce ven vrgu... idiot.. eh...
4.ura:SLJ... em.. ja, vlado je popravlal, ampak se mi zdi, da mu to lih ni uspel, mi smo pa reševal ene delovne liste.. fajn blo ;)5.ura:TJA.. dans smo se pa nasmejal tko kt še nikol.... še tršica se je smejala.. dans je blo res fajn...
no, pol je pa bil 20min odmor, za kosilo, pa za razne druge opravke
6.ura:TJN... bla nemščino vprašana... morem rečt da mi je šlo kr fajn, pa mi je un spis, ko sem tak naši tini težila s tem, bil ocenjen za 5.. pol pa če bi še eno besedo znala, bi pa lahko 5 dobila.. no ja, sei bo.. in tak se je šolski dan končal.
zdei ko sem brskala po janezovem blogu(hrasty-bubblegum.blogspot.com) pa sem vidla pavlovo fotko, sem se pa tut js spomnla, da mam eno fotko od naših tovarišev... no, pa dva učenca sta zraven.. a jih prepoznate??














če jih ne, so to po vrsti od leve proti desni: bukor, david, stric miran oz. tovariš abram, pa hanč..
želim vam lep večer še naprej in uživajte.

3 komentarji:

Hrasty pravi ...

kje si pa to slikco slikala...

x_luc_x pravi ...

se vem da si vesela..
e ka boš pršla jutr na preduro??...boga karmenca je bla dons žalostna ka nemore več z vidačičem sedet..napiš na blog..pa poglej slikco..

x_luc_x pravi ...

no sei si spremenla ozadje ....poglej my new post...