CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

nedelja, 27. januar 2008

vikend...

no, pa da vidmo, kai sem počenjala čez vikend:
PETEK
hm... bla sem v šoli... dogajal se ni nč pametnega.. lah pa gremo po vrsti. 1.ura:KEM... nč pametnega. delal smo ene vaje in js nisem pršla na vrsto.. še dobro.2.ura:ŠVZ... odbojka, odbojka, odbojka.... 3.ura:ZGO: e.. ja, spraševala je.. neč pametnega. 4.ura:MAT... prnesu je kontrolke.. končn... 5.ura:RU... neopravičene, opravičene... no coments... pol sem pa že pršla domov, pa spet nisem neč pametnega delala...
SOBOTA
šla z mami v sevnco oz. na brunk oz. v krmelj... vzemte to kak čete...čeprov vas večina vas ne ve kje je to, in tut js nisem vedla. in spet nisem nč delala, razn poagala sem mami bodoče stanovanje pometat.. hihi... aja pa učila sem se:) pridna js...
NEDELJA
pršla z mamo 06.15 domov... iz sevnce... pol sem pa spala do pol desetih, pol sem šla h stari mami na kosilo, pol sem pršla domov, mojim lubicam vodo zamenjala(zlatim ribicam, da ne bo pomote) pa spet se se učila.
zdei pa grem gledat maria, ker je zadn del..
lupčka

1 komentarji:

x_luc_x pravi ...

ki s pa ti to bla v soboto??..no ja ka sm te še hotla uprašat...aja kak je naslu od janezouga bloga?..napiš mi na blog