CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

ponedeljek, 14. januar 2008

school again

ja, pa je spet šola kle... 1.ura:KEM... bla vprašana in morm rečt, da mi je šlo kr vredi sam zadna enačba me je... no, zdaj ne najdem prave besede preklinjat pa res nočem...(js že ne...) tak, da nisem dobila tuk k sm pričakovala... 2.ura:FIZ..delal smo še tiste plakate do konca, majcenka se je mal jezila, ker nismo vsi mel domače naloge za oceno(in med temi, je bila tudi oseba imenovana Lea), ampak se je kmal pomirila, sam ka je bla pol spet jezna, ker je ugotovila, da nima noben še plakatov narjenih.. hihi :). 3.ura:MAT... spet je bil petelin cajt. tokrat je pršu CELO s kontrolkami.... sploh nwm zakaj sem se učila, ker bi lahko itak vedla, da bomo spet ponavlal. 4.ura:SLJ... js mam tak rada burjo... unim, ka niso dans poslušal pa bli pridni pr pouku je dala do jutr za prnest reši me-rešim te. no, sei je dala vsem, ampak unim ka smo poslušal je rekla.. psst... da lahko prnesemo prazno. no, da nam ni treba rešeno prnest... 5.ura:TJA... za razliko od drugih dni nismo mel pawela... miša nas je mela... ampak, ko bi vsai kej pametnega delal pr njej.. no, odkril smo kak pawel dobro riše... kot, da bi gledu risbo v stripu.. res, super slika!! no pol je sledil 20min odmor, ki sem ga preživela za zvezkom od nemščine. niti jabolke nisem pojedla, tak ko jo ponavad. in ka smo delal pr nemščini.. itak da neč pametnega. primož pa ana sta bla vprašana pa sta oba dobila 5... vesela sem za njih. z doris pa janezov smo se dans zmenli, da gremo frančka v soboto gledat:)... bomo vidli... lucija je rekla, da nej ne bomo spravli tam... hm. bomo vidli...
no, to je blo za dans vse.... čaka me rebelde tajm
čaaaawww

0 komentarji: