CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

četrtek, 31. januar 2008

tako to je...

no, vse se danes zjutrai začne s to osebo tukaj na sliki. to je naš pavel. to je ta člouk o katere vam je govorila lucija, ko smo se šle stavt, da je men lušn, kr mi je baje vsak drug.. hm.. ja... in je pršla na ugotovitev, da more meni jutr prnest tri evre... ja to se pa zgodi, če se stavi z mano. ona misli, da sem js tak neumna.. men tut če bi bil slučajno pavel lušn(pa mi ni na srečo) ji ne bi rekla... hm.. le zakaj. logično razmišlite. no, kakšen je bil dans dan, ki se mi je začel že ob pol 6 zjutri. zbudla sem se že ob 5 če ne še prei, ker sem mogla domov pridet, kr nažalost nisem bla doma.
Predura: igral smo se domine.. fajn je blo. res.

1.ura:BIO; neč pametnega... neki smo reševal v delavnem zvezki, in smo ble to uro z lucijo nekam bol tihe kot ponavad.
2.ura:FIZ; dala nam je neke delovne liste. primožu sem posodla učbenik in kai se je zgodilo? tisto ka sem pričakovala. narisal je našo mišo v malo.. no... čudni podobi ampak resnični... in to nei bi zgledal nekak tko:


<-ta tukaj je miša kot piše...
3.ura: MAT; nč pametnega.. sam pominal smo se, tak ko vedno...
4.ura:TJA; zgoraj videna miša in pavel sta nas mela. pavel se je poslavlal. po lucijinem mnenju sem pa js jokala..
5.ura:SLJ; pisal smo preverjanje une knjige... mislte, da je kdo kei znal?? noooopp...
in to je blo to. pol smo pa šle še z luce v knjižnco, dab naredle neki pa smo figo...
to bi blo za dans to.. lepo se s(m)ejte!!

0 komentarji: