CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torek, 15. januar 2008

ensename, quererte un poco mas....

no, pa je že torek kle.. sei je bil dans kr dobr dan.. no, pa poglejmo, kaj se je pametnega dogajalo danes. 1.in2.ura: GVZ... prvo uro smo pisal neki, za oceno, pol drugo uro smo se pa pominal o nekem skladatelju... eh... 3.ura:GEO... z luce smo mele predstavitev rusije. najprej še enkrat najlešpša hvala urški za tisto mnenje, ker mi je bil najbolj všeč od vseh ostalih. sam če dobro pomislim, tak ko je robi reku, bi lah vodko prnesle degustirat:) no, in na konc smo pa obe duble 4...4.ura:TJA... ja, če maš mišo, itak ne delaš neč pametnega... en je mel predstavitve o yeti-ju pa big footu. menda sem prov napisala. sei je mel še kr fajn, sam ka je tko govoru, ka sem ga komi kej razumela. ja, pa z valentino smo se zmenle, da se bomo mimogrede, ko bomo šle v španijo, še na poljski ustavle. in to za ene. em.. kuk že valen?? aia, 7 mescev. 5.ura:SLJ.. tršica AGREŽ nas je mela... živ polom.. kje je bla naša burja??? matevž je pa itak mogu vse b-jevcem izblebetat.. eh.... mel smo neko pesem imenovano glosa... france prešeren.. ja, kdo pa drug. po tej uri, pa je sledil 20 minutni odmor, ki smo ga lucija, doris pa js preživele v balonu, ker so špilal gimnazijci proti unim iz ETrš(ekonomske in trgovske šole).. fantje in punce. ampak se mi zdi da so fantje nogomet šplal... punce vem da so rokomet. no, tako je minil 20 minutni odmor. 6.ura:MAT... petelincu smo zaprli pot, tak, da ni mogu pridet v razred. sei je blo še kr fora. pol smo pa še mogl čistit razred za sabo, ker je blo jabk povsod. 7.ura:NEM... zopet miša. glede na to da sem bla JAZ vprašana, so bila še kr lahka vprašanja, al sem pa js tolk znala. dubla 4!! jeee
no, in da to ni blo dost je pa še pršla na idejo, da bomo vsak dan, po 20min ali več, mogli gledat nemške programe in si to zapisat v en dnevnik... what ever.. ampak bom. sei bo fora. no, in tako se je naš oz.moj dans končal. mi, pa se slišmo jutri!!

0 komentarji: