CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torek, 3. junij 2008

Še malo

















Sigurno si zdaj mislite: Evo nje... spet piše neke depresivne poste.. ampak, kaj naj naredim ??
Še malo. Še dobrih 8 dni, ko konca naše 8-letne dogodivščine. Zadnjič sem malo brskala po spominu pa po slikah.. Če vam povem po pravici, mi gre karna jok, ko se spomnim, da se bomo v četrtek za vedno razšli. Sevede, se bodo drugiše videvali z drugimi v gimnaziji. Kaj pa jaz? Jaz pa grem. Grem iz teh Brežic in grem iz njihovih/vaših življenj. Kdo ve? Mogoče se me čez 10 let ne boste niti spomnili več ali pa celo še manj. V četrtek bo valeta. Mi pa sploh še ne vemo kaj imamo za program. Takrat, bo zadnjič, da se bomo videli z vsemi učitelji, učenci in moram priznati, da jih bom pravzaprav pogrešala. Ja, prav ste prebrali. Pogrešala. Čeprav govorimo vedno nekaj čez učitelje, kako jih sovražimo in tako naprej, se mi zdi, da jih imamo radi.
Še dobra 2 meseca in odidem od tukaj. Mislite, da mi je lahko? Celo svoje življenje, sem preživela tukaj. V mojem domačem kraju. V mojih Brežicah. Med mojimi najboljšimi prijatelji. Sedaj moram izkoristiti priložnost in jim povedati(oni že vejo kdo so), da vas imam zelooo rada in vas bom zelloo pogrešala. Upam vsaj, da se bomo kaj dobivale med vikendi.
Se spomnite Vladota? To je bilo nekaj.. Pravzaprav, smo samo en dan razmišljali, kako se bomo sporazumevali, ker ni znal kaj dosti angleščine, slovenščine pa še manj. Pa Doris? Ko je prišla v 3.razred, se je najbolj razumela z Barbaro, kajti tudi ona, se mi zdi ni imela kaj dosti prijateljev takrat.
Jaz iskreno upam, da se med seboj ne bomo pozabili in se bomo z veseljem še kdaj dobili, pa čeprav samo pozdravček, bo zadostoval.
Toliko za zdaj!
VEDITE, DA VAS IMAM RADA!

9 komentarji:

...HeŁeNa... pravi ...

...joj, lea... zdej je pa še men hudo ko si to tako napisala... vedi da te imam zelo rada in te bom tudi pogrešala...

Sara pravi ...

js te mam fejst rada če verjameš al pa ne.Fejst te bom pogrešala.In upam da boš kej prhajala k tvoji babici u dobovo in takrat še mene obiskala.

rtm***

Primi pravi ...

vem da mene nisi mislla med tistimi prjatli, ampak useen, js te bm tut pogrešal..

kom bom pa v gimnaziji papirčke na glavo metal? in use ostalo.. :(

Leja, želim ti use najboljše v LJ, vlk uspehov v šoli, ljubezni, da se boš dobr vklučla v družbo..

pa da se boš še kdaj spomnla na nas...

°°leya°° pravi ...

hvala helena ;D
ja, sara, mogoč se bo pa znal zgodit ja, da bom kej dol prpeketala...

rtm <3

°°leya°° pravi ...

Primož!
Ne morem verjet da bom to rekla, ampak te bom tut js pogrešala. Komu boš papirčke metal v glavo?? Hm.. sej, načeloma maš tut doris veš? :D
Hvala za tak lep komentar, pa itak da bom misnla na vas, upam pa tut, da se bomo na msn-ju kej slišal ne?? ;)
baii

Tjaša* pravi ...

Smrkk*

jst vas mam usen rada..

Lea ti pa če se ne boš javla bom pa peš po avtocesti do lublane pršlaaa!!!

°°leya°° pravi ...

če boš pršla v enem dnevu gor, svaka ti čast ;D
<3
rtm

Polona pravi ...

Draga Lea!
Tudi meni osebno je zelo žal, da vaša generacija odhaja, vendar tako pač je! Vedi, da so srečanja, obletnice osnovne šole in da se boste tam (če ne že prej) še vedno z veseljem srečevali in se nasmejali vsem dogodivščinam. Tudi mi, učitelji, se bomo z veseljem odzvali na vabilo na takšno obletnico! Res ste ena zelo posebna, prijetna generacija! Pridite še kdaj nazaj na obisk, na klepet, ali pa kar tako!

°°leya°° pravi ...

Hvala tršica šp