CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

ponedeljek, 9. junij 2008

Barbara Kač














No, js sem se pa dans odločla, ker sem prenovila ozadje in vse, pa ker smo bli dans v Čateških , pa ker sem zbolela(upam, da bom do srede al pa do jutr že fajn), pa nimam kej za delat, da napišem neki o naši Barbari.
Barbara je ena zeellooo nenavadna deklca, ki se rada smeji, rada ima svoji muci pepelkota(vsaj zdi se mi) pa miko, rada ma urško(kot frendico upam), pa rada se druži s svojimi frendi. Včasih se ji zmeša,ampak je vedno tam nekje da ti pomaga če rabiš. No, kot sem mal prej povedala, rada pomaga drugim. Zdej pa ko se bliža konec, sem lih zadnjič razmišljala, da bom njo, pa še nekatere punce zeelloo pogrešala, ko bom šla v Lj. Ta naslednji verz oz. misel pa je samo zate:



Hvala ti, da si to kar si! Da se ne izdajaš za nekaj drugega. Da si preprosta in da me sprejemaš takšno kot sem. Si prijateljica kakršno si želi vsak! Hvala ti, da mi stojiš ob strani vedno ko te potrebujem..Da me znaš potolažiti in da mi vedno svetuješ ter pomagaš po svojih najboljših močeh. Res si spešl osebica. Hvala ti, da si mi dala priložnost, da te spoznam in da postaneva takšni dobri prijateljici kot sva do sedaj! in ne pozabi, da sem za tebe tukaj 25 ur na dan in 366 dni v letu! Ne znam si več predstavljati življenja brez prijateljice kot si ti, zato upam da bo najino prijateljstvo ostalo večno!!!


rtmf!!

2 komentarji:

Barbara pravi ...

Jst te mam tud radaaa <3
Jst te mam tud radaaa <3
Jst te mam tud radaaa <3
Jst te mam tud radaaa <3
Jst te mam tud radaaa <3
Jst te mam tud radaaa <3

°°leya°° pravi ...

js te mam tut rada <3