CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sobota, 2. februar 2008

...vikend...

tako, pa se je vikend začel. pa pogleimo kai se je kei dogajal.
PETEK
1.ura:KEM...moram še kej dodat??
2.ura:ŠVZ.... em.. hanč nas je maltretiral kot da smo v vojski... eh... pa odbojko smo špilale. jeejj...
3.ura:ZGO: gledal smo en fillm, medtem, ko je sreška veselo pisala suplence
4.ura: MAT... petelinc se je spomnu, da bi mel novo snov.pa smo jo mel. ampak ne gre neč po vrsti.. preskakuje
5.ura:RU... pogovarjal smo se o valeti pa o naši strani v šolopisu... hja...
no, sei to je blo pa tut vse za petek.. razn pol popoldne sem pa šla k atiju in presenetljivo ugotovila, da imajo kar nekaj stopinj manj kot v brescah.. aja pa ZELO pomembna novica: NISEM DOBILA 3€ ker se je un človk odloču it domov šele popoldne. zard tega pa dobim dnar šele v pondelk. fajn ne??
no, pol zvečer sem pa emo gledla pa glasovala za turbo angles.. ker majo res fajn pesem. pa za dennisa sem navijala, pa nažalost ni pršu v finale. sei bom pol priložla besedilo od turbotov
SOBOTA
zbudla sem se okol pol osmih, pol sem pa brala knjigo in kot vedno nisem nič razumela. pol sem se ustala in ugotovila, da sva z atijem do enih sama.. fajn... mal sva se šplilala igrce, mal sm bla na kompu, mal pomagala kuhat, torej vsega po malem...
zvečer, pa bom mogla pomoje h maši... razn, će ga prepričam, da bi raj knjigo brala...
za jutri, pa se vam javim iz brežic...
lepo se imejte!! cmok!!

0 komentarji: