CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torek, 19. februar 2008

po doooollgeem času!

tako, po dolgem času vam spet pišem. pa ne zato ker bi js hotla ampak po hotenju moje prijateljice imenovane lucija.. medtem se j zgodil kr neki.. bli smo na drsanju, pol smo pa spet bli v šoli... čsit bedn... no, v petek, pa je bil iformativc. z mamo smo se odpravle že ob 7 zjuti z vlakom in morem rečt, da je bla na vlaku taka gužva, da smo komi, komi dobile sedež za sedet. ko smo okol pol devetih mal prej pršle v lublano smo se po dunajski sprehodle do avta moje tete, ki nas je pol odpelala o vzgojiteljske. tam smo mal sedel, pol je pa pršla noter v učilnco učitlca za higieno v gospodinjstvu. predavala nam je ene pol urce pol smo pa šli mal po razredih pogledat, kak majo. na konc pa smo mel še preizkus petja oz. posluha. in js sem seveda šla. misnla sem, da se bom zrušla, ker sem bla tak živčna, kot da sem pr ortodontu. in končno vstopim noter in pozdravim tršico. morem rečt, da je bla fuull prjazna... upam, da me bo mela klavir :). js sem bla še najkrajš not, ker sem zapela sam prvo kitico na planincah, ko je pršla na plan s stavkom: kako lepo poješ!! upam da se boš prijavla... in mela je prav. ja odločla, sem se za vzgojiteljsko. pol smo šle k teti domov, kjer smo najprej zajtrkoval. pršut, salamce, sirčki, jogurti.. njamii!! pol smo mal gledal televizijo, razglablale o točkah za srednje šole, brskale mal po netu ter jedle bačije... njam!
pol sem že dobila občutek da me apolonija pa sokrat(dve papige) slišta, pa sem se motla.. no, pol je bla pa ura že tulk, da sem šla pogledat še na zdravstveno. tam me je pa skor kap... kok antipatično šolo, učitle pa dijake so mel. taki dolgočasneži... eh.. pol smo pa še šle z mamo mal čez prešerca, pa na kebab pa pleskavico.. torej prehranjevanje čez cel dan. še posebej pa zdravo!! to pa to... pol smo pa šle domov, kjer je moja mami dobila LEP kompliment, češ, da je tud ona šla na informativca zase.. fajn če, če ti nekdo to reče.. hihi.. v soboto, pa sem dobila preblisk kot vedno.. sporočila mojo idejo janezu in in se je strinju... jeee!!
cmok!!

0 komentarji: