CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

nedelja, 3. februar 2008

nedelja in... no, fašjenk

le kai sem dans počela?? gremo lepo po vrsti:
najprei sem se zbudla okol osmih, in še to s presenetljivo polnim nosom, ker sem se v petek prehladila in nimam pojma kje. pol sem mal risanke gledla na sloveniji 1(ja, ka je... ne se smejat) pol sem pa šla jest. sei pol je bla pa že tuk ura, da sem šla mal knjigo brat. okol pol dvanajstih je pa moja teta pršla, pomagala mi je neki za predstavitev o klemnu delat in jo je čist navdušu... aja lucija, jutr tri evre!!! pol pa smo šli jest in medtem, ko je moja teta pridna pisala članek za jutrišnji časopis sem js pridna, pomagala pospravt, tist kar je ostal od kosila... pol sem pa šla spet mal na komp, in kmal je bil pa čas, da sem pekla krofe.. prilagam sliko!!








<- js pa moja teta mojca






no, zdei sem pa že doma.. in mal brskala po netu, ko sem naletela na slike iz fašjenka.. le poglejte.. mi se pa še slišimo!! papa

1 komentarji:

x_luc_x pravi ...

naredla sm uno....de prid jutr na preduro ....de povej še tjaši pa valen pa doris...