CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

nedelja, 6. julij 2008

Ujemi sanje

V četrtek sem se pa js podala na snemanje ene oddaje, ki se imenuje Ujemi sanje. Verjamem, da še niste slišal nikol, sej js tut še nisem, ampak zdej vem za kaj se gre(glasbena oddaja). Ker se mi pa ne da pisat več, bom pa priložla še par slikic iz snemanja. Ja pa na vseh slikah se isto držim.

Davor Borno in js













Tanja Žagar in js













Steffanio in js












Več slikic pa dobite jutri ali pa malo kasnej,ko bom objavla slike še iz svojega b-day-a

7 komentarji:

...HeŁeNa... pravi ...

fajn, fajn..

rtmF, uživi!

Tjaša* pravi ...

Veš...dans ...ko sem bla pr teb.. pa sem spraševala...kdo je una ženska...Jst še vedno nwm kdo je? xD

°°leya°° pravi ...

hja...
No helena, pa vseeno uno ni moj fant a? :D

Tjaša* pravi ...

Dej neki z rojstnega dneva napiš!

kukhfd pravi ...

gdo je Steffanio in gdo je Davor Borno?

lepo se mej :)

Tjaša* pravi ...

Ne veš kdo je steffanio? :0
Pa to je pa ja najbol seksi tip! NoooooT!
Ma to je un iz Game over al ka so že bli....

xbimbicax100 pravi ...

game over xD

carsko XD