CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

petek, 5. september 2008

RBD koncert

No, kot že nekateri veste sem se v četrtek odpravla na koncert RBD-ja ki je bio z eno besedo megafantastičen!!!
Avtogramov nisem dobila, ker jih niso talali, ampak vidla sem jih pa ;)
Ker se pa mi ne a pisat, pa bom objavla nekaj slik.
Nekatere slike niso tko dobre , ampak vidi pa se ;)
DULCE



































CHRISTOPHER

















































ANNIE
















PONCHO

















CHRISTIAN































Maite pa ni blo. Nč hudga.
Važn da sta bla dul pa poncho ;)

5 komentarji:

Layla™ pravi ...

No, pa si le neki napisala, sošolka:):P

°°leya°° pravi ...

ja, ja sem sošolka ;)

...HeŁeNa... pravi ...

lepo, važn da si uživala..

sorry za tisto zjutri sam sm še spala!
rtm<3

Patricija. pravi ...

jojj kaka srečkovička ka si bla na koncerti no seii važn d si uživala jaa..!!
fsm

Barbara pravi ...

:) Hej moja (bivša) sošolka. Neč se več ne javiš. Ka si me že pozabla?

Enjoy :D